Tietoa jäsenille

Ajankohtaista

Uimahalliharjoitukset alkavat Euran uimahallissa helmikuussa 2021 klo 10:00. Katso tapahtumakalenteri!

Vuoden 2021 toiminta:

Eurajokimelonta

Koskeljärviretki

Melonnan peruskurssi x2

Pyhäjärven ympärimelonta (voi meloa vain yhteen suuntaan)

Villiinny Koskeljärvestä; melonta

Nuku yö ulkona Koskeljärvellä

Aikaisemmin tapahtunutta

Euran Kanoottiklubin jäsenet niittävät mainetta melontakisoissa

Euran Kanoottiklubin jäsenet Pasi Wallin ja Jussi Wallin jatkavat menestystään melontakisoissa. Pasi Wallin edustaa Euran Kanoottiklubia ja Jussi Wallin Saaristomeren Melojia.

Pasi Wallin voitti Suomen mestaruuden maratonmelonnan M75-ikäisten kajakkikaksikoissa Porissa. Pasin kanssa meloi Esko Tuohimaa Saaristomeren melojista.

Jussi Wallin voitti yleisen sarjan Suomen mestaruuden kajakkikaksikkojen sarjassa (K2) maratonilla ja saavutti pronssia yleisen sarjan yksiköissä. Lisäksi tuli SM-kultaa M45-sarjan yksiköllä ja M35-ikäisten K2-sarjassa. Pohjoismaiden maratonmestaruuskisoissa hän saavutti mestaruuden M45-sarjassa.

Jussi Wallin osallistui myös European Masters Gamesiin Italiassa ollen 1000 metrillä seitsemäs. Ratamelonnassa hän saavutti Suomen mestaruuskisoissa neljä pronssimitalia M40-sarjan 200, 500, 1000 ja 5000 metrin markoilla.

Suomen Cupin M40-sarjan lopullinen sijoitus on vielä auki tämänhetkisen sijoituksen ollessa kolmas.

Teksti: Marja Kares-Oksman

Järvivaja Säkylän Pyhäjärven rannalla Kauttualla Eurajoen luusuassa
Pähkinistöntie 46, josta nimetöntä tietä vasemmalle rantaan. Vaja heti vasemmalla rannassa.

Jokivaja Eurajoen rannalla lähellä Euran Keskustaa
Eurantie 20, josta rantaan

Kanoottiklubissa on jäseniä 94, joista naisia 49+ ja miehiä 34+

Kuvia tapahtumista

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.