Tietoa jäsenille

AJANKOHTAISTA:

Koronavirusinfektioita on edelleen, siksi on hyvä puhdistaa kädet hyvin. ÄLÄ MENE SAIRAANA  MELOMAAN!

Kajakkien ja trailerin käytöstä:

Jäsen saa ottaa kajakin itselleen yön yli retkelle. Toisesta yöstä joutuu maksamaan vuokraustaksan mukaisen hinnan. Myös trailerin jäsen saa ottaa yön yli retkelle, mutta tarkistettava, ettei sitä ole jo varattu.
Jokivajalle tulee kalenteri, johon voi merkitä trailerivaraukset. Sinne on merkitty EKK:n kesän 2023 retket.

Vuoden 2023 toiminta:

Eurajokimelonta la 17.6.2023 klo 11:00-15:00

Melonnan peruskurssi

Retket, esim.Pyhäjärven ympärimelonta (voi meloa myös vain yhteen suuntaan); katso alustava ohjelma kohdasta "Uutiset"

Villiinny Koskeljärvestä; melonta

Nuku yö ulkona Koskeljärvellä

Kajakinkäyttö- ja liittymismaksu    30 € /jäsen (maksetaan vain kerran)

Jäsenmaksu                                        30 € / jäsen per vuosi

Nuorisojäsenmaksu (12-18 v.)       15 € / jäsen

Kajakinsäilytysmaksu                        20 € /kajakki jokivajassa

Kajakinsäilytysmaksu                           35 €/ kajakki järvivajassa

Avainmaksu                                          30 € (maksetaan vain kerran ja maksu palautetaan, kun jäsen                                                                                  palauttaa avaimen)

Kaverimelonta                                      5 € / kerta

Jäsenyydet

Euran kanoottiklubi ry on Suomen Valtakunnan Urheiluliiton (SVUL), Suomen Melonta- ja soutuliiton (Meso), Liikuntajärjestö Satakunnan piirin, Suomen kanoottiliiton (Skal), Leader Pyhärviseutu ry:n ja Eurajoen suojeluyhdistyksen jäsen.