Tietoa jäsenille

AJANKOHTAISTA:

Jos haluat/tarvitset melontaseuraa, niin pyydä, että sinut liitetään EKK:n WhatsApp ryhmään, josta voi kysyä melontaseuraa esim. vaikka jollekin tietylle päivälle tai tarjoutua mukaan kaveriksi.

Koronavirusinfektioita on edelleen, siksi on hyvä puhdistaa kädet hyvin. ÄLÄ MENE SAIRAANA  MELOMAAN!

Kajakkien ja trailerin käytöstä:

Jäsen saa ottaa kajakin itselleen yön yli retkelle. Toisesta yöstä joutuu maksamaan vuokraustaksan mukaisen hinnan. Myös trailerin jäsen saa ottaa yön yli retkelle, mutta tarkistettava, ettei sitä ole jo varattu.
Jokivajalle tulee kalenteri, johon voi merkitä trailerivaraukset. Sinne on merkitty EKK:n kesän 2024 retket.

Vuoden 2024 toiminta:

Eurajokimelonta la 25.5.2024 (yhteistyössä Melamajavat)

Melonnan peruskurssi  (peruttu)

Retket, esim.Pyhäjärven ympärimelonta (voi meloa myös vain yhteen suuntaan); katso alustava ohjelma kohdasta "Uutiset", mutta tulevat tapahtumakalenteriin ja facebookiin hyvissä ajoin ennen retkeä.

Nuku yö ulkona Koskeljärvellä.

Uimahalliharjoitukset

Keväällä ja syksyllä järjestetään Euran uimahallissa melontaharjoituksia,  7€ / meloja (uimahallimaksua ei veloiteta, mutta voi harjoitusten jälkeen käydä uimassa). Tarkat tiedot ajoista tiedotetaan aina keväällä ja syksyllä ennen melontojen alkua.

Kajakinkäyttö- ja liittymismaksu    30 € /jäsen (maksetaan vain kerran)

Jäsenmaksu                                        30 € / jäsen per vuosi

Nuorisojäsenmaksu (12-18 v.)       15 € / jäsen (ei liittymismaksua)

Kajakinsäilytysmaksu                        20 € /kajakki jokivajassa

Kajakinsäilytysmaksu                           35 €/ kajakki järvivajassa

Avainmaksu                                          30 € (maksetaan vain kerran ja maksu palautetaan, kun jäsen palauttaa avaimen)

Kaverimelonta                                      7 € / kerta; viite 3081,

tili: OP FI6450230120002177

Jäsenyydet

Euran kanoottiklubi ry on Suomen Valtakunnan Urheiluliiton (SVUL), Liikuntajärjestö Satakunnan piirin, Suomen kanoottiliiton (Skal), Leader Satasilta ry:n ja Eurajoen suojeluyhdistyksen jäsen.