Palvelut muille

Kajakkien ja kuljetuskärryn vuokraus

Vuokrattavia kajakkeja on sekä järvivajalla että jokivajalla.

Kajakin vuokra 10 € / max 3 tuntia tai 20 € yli 3 tuntia, max 1 vrk

Kaksikkokajakin ja intiaanikanootin vuokraus 15 € / max 3 tuntia tai 20 € / yli 3 tuntia, max 1 vrk

Kuljetuskärryn vuokraus 25 €

Kesäisin melontaa voi käydä kokeilemassa opastetusti Järvivajan aukioloaikoina

Seura järjestää kesäisin melontakursseja.

Seura järjestää melontaretkiä, joille voi osallistua pientä korvausta vastaan

Melonnan opetusta ryhmille:

-  kunta ja yhteisölliset asiakkaat) 50 € / tunti

-  yritysasiakkaille vain sopimuksen mukaan tai yhteistyökumppanimme kanssa yhteistyössä.

Täytä alla olevaan lomakkeeseen tietosi tiedustellaksesi kajakkien vuokrausta, melontaopastusta.tai muuta.

Melonnan peruskurssi

Euran Kanoottiklubi järjestää melonnan peruskurssin 1-2 kertaa kesässä. Kurssi noudattaa Suomen Melonta- ja Soutuliiton suosituksia ja kurssista saa todistuksen suoritettuaan myös pelastautumisen hyväksytysti. Kurssin kesto on kolme arki-iltaa, yhteenä 10 tuntia. Lisäksi järjestetään pelastautumisharjoituksia. Seuraa ilmoittelua tapahtumakalenterissa ja facebookissa lähempänä kesää.

Melontakokeilut

Kesällä järvivajalla on mahdollista kokeilla melontaa; ensimmäisen kerran ilmaiseksi ja jatkossa 10 €/kerta. Aukioloajat ilmoitetaan lähempänä kesää.

Aukioloajat

Järvivaja ja jokivaja auki kesää lukuun ottamatta vain sopimuksen mukaan.