Euran Kanoottiklubi

Tervetuloa Euran Kanoottiklubiin!

Euran Kanoottiklubi tarjoaa melontaretkiä, melontakokeiluja, melontakursseja, pelastautumisharjoituksia, iloista yhdessäoloa, kajakkien ja kanoottien vuokrausta sekä melontavalmennusta.

Tule mukaan! Saat itsellesi mukavan harrastuksen. Kaikki melonnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita jäseneksi.

Euran Kanoottiklubi on perustettu 1989. Seurassa on 139 jäsentä. Seuran toiminta suuntautuu lähinnä harrastusmelontaan, mutta jonkin verran myös  kilpailumelontaan.

Euran Kanoottiklubi tarjoaa:

Seuran jäsenille

• Melonnan harrastus- ja kilpailumahdollisuuksia sekä melontavalmennusta
  • Järvivajalta retkikajakkeja (12 kpl) ja sup-lautoja ( 6kpl) ja Jokivajalta kajakkeja (22 kpl)
  • Ohjattuja melontaretkiä, sekä päiväretkiä että yönyliretkiä
  • Sup-lautailua
  • Paikan omalle kajakille (rajallinen määrä paikkoja)
  • Talvella uimahallissa lauantaisin allasharjoituksia, ajat ilmoitetaan tapahtumakalenterissa

Seuraan kuulumattomille

• Melonnan alkeiskurssi nuorille ja aikuisille (14-16-vuotiaille, jotka osallistuvat kurssille vanhempansa kanssa)
  • kajakkien ja kuljetuskärryn vuokrausta
  • Kesä-heinäkuussa mahdollisuuden kokeilla melontaa järvivajalla keskiviikkoisin, perjantaisin ja sunnuntaisin 28.6. -23.7.2023 klo 16 -20 (myös tapahtumakalenterissa)

Melontavajat

Euran Kanoottiklubilla on kaksi melontavajaa: Jokivaja Eurajoen rannalla osoitteessa Eurantie 20 ja Järvivaja Säkylän Pyhäjärven rannalla Kauttualla osoitteessa Pähkinistöntie 46, josta pikkutietä opastus vasemmalle rantaan.

Liity jäseneksi

Voit hakea Euran Kanoottiklubin jäsenyyttä täyttämällä jäsenhakemuslomakkeen. Jäsenanomukset käsittelee seuran hallitus.

Vuosittainen jäsenmaksu henkilöjäsenille on 30 €, 12 - 18-vuotiaille 15 €.

Lisäksi peritään liittymis-/kaluston käyttömaksu 30 €.

Liittymis-/kaluston käyttömaksun maksettuaan on oikeutettu käyttämään seuran kajakkeja sekä saamaan vajojen avaimen, jolla pääsee sekä järvi- että jokivajalle. Avainpantti on 30 €, jonka saa takaisin, kun palauttaa avaimen.