Retki Koskeljärvelle, ollaan yönyli

• la-su 15.16.5.2021
  • Koskeljärvi

Melontaretki Koskeljärvelle 15.5.-16.5.2021

Lähdemme matkaan Kauttualta EKK:n järvivajalta lauantaina 15.5. klo 17.00. Voi myös tulla suoraan Uhrattuun, josta lähdemme melomaan klo 18.00.

Yövymme Isoluodon saarella, jossa telttojen ja makuupaikkojen laittamisen jälkeen syömme yhdessä retkieväät. Nuotiolla voi myös paistaa makkaraa tai jotain muutakin. Illan vietämme seurustellen ja luontoa tarkkaillen.

Sunnuntaina aamiaisen jälkeen melomme Latosaaren kautta Uhrattuun. Palaamme järvivajalle n. klo 14.

Mukaan pitää ottaa sään mukainen vaatetus, vaihtovaatteet vesitiiviisti pakattuna, yöpymisvarusteet, teltta tai riippumatto, otsalamppu ja omat eväät, runsaasti juomista. Huom. myös puhelin vesitiiviissä pussissa. Kajakki ja melontavarusteet otetaan mukaan järvivajalta.

Kanoottiklubin jäsenille ilmainen, ei-jäseniltä retki maksaa 60 €, mutta samalla liittyy EKK:n jäseneksi. EKK ei vakuuta osallistujia, joten oma vapaa-ajan vakuutus suositeltava.

Retken vetäjinä toimivat Petri Kulmala ja Heidi Varjus. Ilmoittautuminen ja lisätietoja Heidi Varjukselle keskiviikkoon 12.5. mennessä: sähköposti hvarjus@yahoo.com